blog
Web Care fail – deel II
Oman Air is na mijn post op hun Facebook pagina nergens inhoudelijk op in gegaan, het enige dat ze nu aanbieden is een refund van het ongebruikte gedeelte van de vlucht. In eerste instantie durven ze daar ook nog een 'cancellation fee' van af te trekken. Lees meer
2 Apr 2014
Web Care fail – deel I
In februari 2014 reisde ik in Oman, een prachtig land met heel vriendelijke mensen. Ik kan iedereen aanraden hier naartoe te gaan, je kan er duiken, naar de bergen, naar de woestijn en je laten verrassen door alles wat dit land nog meer te bieden heeft. Lees meer
2 Apr 2014
Leve de e-mail
Ook last van ongewenste mail, of juist meer van ongewenste telefoontjes en ongewenste zaken in de brievenbus? Van de verschillende marketinguitingen die je als consument ontvangt is e-mail toch veruit de minst belastende, één druk op de knop en is het (voorgoed) verdwenen. Lees meer
4 Sep 2013