klanten

Pon Automotive

Voor Pon Automotive, importeur van Volkswagen, Audi, Škoda en SEAT zet iWebb below the line klant- en productcampagnes op en realiseert deze. Daarnaast het bereiken van optimale resultaten door structureel verbeteringen e-mailings te initiëren middels A/B testen, multivariatie testen, segmentatie en koppelen Google Analytics data met e-mail statistieken. Data verrijking van de e-mailbase en cross channel campagne optimalisatie.

 

TUI Nederland

iWebb heeft binnen TUI Nederland voor het powerbrand Arke een e-mailmarketingprogramma opgezet dat klanten op basis van gedrag persoonlijke e-mails stuurt teneinde te testen of op die wijze de conversie verhoogd kan worden. Klanten kregen zowel na winkelbezoek als websitebezoek gepersonaliseerd vakantieaanbod per e-mail.

Gedurende de eerste vijf maanden van het testtraject met een totale looptijd van zes maanden is tweemaal de beoogde verhoging van de omzet gerealiseerd. Op basis hiervan vormt sinds begin 2014 het gepersonaliseerd mailen van klanten een vast onderdeel van de communicatie.

Momenteel verzorgt iWebb de coördinatie van alle testtrajecten voor emailmarketing binnen TUI Europa in samenwerking met de lokale eCRM marketeers. Daarnaast test iWebb of gepersonaliseerde video via email significant meer omzet oplevert ten opzichte van standaard e-mails.

 

RCN Vakantieparken

iWebb heeft voor RCN Vakantieparken verschillende emailprogramma’s geïmplementeerd  waarbij klanten op basis van gedrag persoonlijke emails ontvangen. Onder andere het retargeten van klanten die een boeking hebben afgebroken, hiermee wordt een extra 3% conversie gerealiseerd. Daarnaast heeft iWebb er voor gezorgd dat het aantal nieuwsbrief abonnees in 11 maanden is vertwaalfvoudigd.

Verder heeft iWebb in de zomer van 2014 een fotoshoot verzorgd op RCN Belledonne in Le Bourg-d’Oisans, Frankrijk.

 

Diveplace

iWebb verzorgt diverse werkzaamheden als gecertificeerd PADI Assistant Intructor bij onderwatercursussen voor Diveplace.